dilluns, 15 d’octubre del 2018

La teranyina

La teranyina.

Observacions sobre la activitat:

Materials:

1. Una bola de llana.

2. Cadires.

3. Persones.




El joc es tracta de fer una rotllana. 


Una persona agafa la llana amb les mans i  

ha de presentar-se als seus companys dient 

el seu nom i una característica d'ell mateix. 

Si no tenim la llana, no podem parlar, però 

amb la llana si.

Un cop ens hem presentat hem de llençar l

llana al company o companya del davant o a 

qui vulguis.


Quan acabem, tenim una teranyina.



Un exemple:



Jo tinc la llana i dic, hola em dic Estel i 

m'agrada patinar i ballar. Jo després li tiro el 

fil al Jesús i ell diu hola em dic, Jesús i 

m'agrada fer taekwondo,i estar amb els meus 

amics. Parlem amb la llana a la mà tot el 

temps.


Fins que es construeix la teranyina.




En la imatge hi ha els alumnes de  6è de 

primària que han fet el joc de la teranyina.


Artícle fet per: